Tutaj znajdziesz odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania. Jeżeli nie znalazłeś właściwego wyjaśnienia napisz do nas.

Co otrzymam wraz z towarem?

Wraz z towarem otrzymasz paragon bądź fakturę VAT. Aby otrzymać fakturę VAT musisz powiadomić nas o tym w komentarzu do zamówienia podając dane firmy.

Jaki metody płatności akceptujecie?

Współpracujemy z serwisem płatności elektronicznych DOTPAY.PL. Mieści on w sobie wszystkie możliwe sposoby płatności elektronicznych znanych w Polsce. Obsługa klientów zagranicznych obywa się po poprzednim kontakcie mailowym. Istnieje także możliwość płatności za pobraniem towaru. Taki metod płatności realizujemy po poprzedniemu kontaktowi mailowym bądź telefonicznym.

Przed dokonaniem płatności zapoznaj się z naszymi Ogólnymi warunkami Sprzedaży.

Jak długo czeka się na dostawę towaru?

Jeżeli złożyłeś zamówienie do godziny 16:00 wysyłka wyjedzie od nas kurierem tego samego dnia, czyli swój pokrowiec otrzymasz w dniu następnym. Jeśli złożyłeś zamówienie po godzinie 16:00, w weekend  bądź w dniu wolnym od pracy – wyślemy przesyłkę w najbliższym dniu roboczym.

Czy mogę otrzymać Fakturę VAT wraz z towarem?

Tak. Musisz tylko powiadomić nas o tym w komentarzu przy złożeniu zamówienia oraz podać w nim dane firmy bądź osoby kupującej a wyślemy fakturę wraz z towarem.

Czy możecie wysłać towar jako prezent na inny adres?

Tak. Musisz tylko powiadomić nas o tym w komentarzu przy złożeniu zamówienia oraz podać właściwy adres wysyłki. W paczce nie będzie dowodu zakupu ani faktury, wyślemy to na twój adres mailowy podany przy złożeniu zamówienia.

Masz pytania?

Jeżeli nie znalazłeś odpowiedzi wśród podanych wyżej napisz do nas a odpowiemy na wszystkie interesujące Cię pytania.